سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند آن است که از فراگیری دانش ملول نگردد . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 15  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 21627
 
ایستگاه آخر بدون توقف
 
عدم تا ازل
نویسنده: احسان(پنج شنبه 87/1/29 ساعت 8:11 صبح)
وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید
وقتی ابد چشم تو را پیش از ازل می افرید
وقتی زمین ناز تو رادر اسمانها می کشید
وقتی عطش طعم تو را با اشکهایم می چشید
من عاشق چشمت شدم نه عقل بود ونه دلی
چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی
یک ان شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود
اندم که چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود
...


نظرات دیگران ( )

زندگی سه مرحله دارد:
نویسنده: احسان(پنج شنبه 87/1/29 ساعت 8:11 صبح)
 بی‌اراده متولد می‌شویم.

بی‌اختیار زندگی می‌کنیم.

بدون اینکه بخواهیم می‌میریم.



نظرات دیگران ( )

تاریخ دیگر ندارد کسی چون تو ... ای کوروش کبیر...
نویسنده: احسان(پنج شنبه 87/1/29 ساعت 8:11 صبح)


نظرات دیگران ( )

به نام خداوند عشق
نویسنده: احسان(پنج شنبه 87/1/29 ساعت 8:11 صبح)

خداوندا من چیزی دز این دنیا پوچ و سیاه دارم که شما در اون بارگاه عظیم و پاکت نداری?من چیری دارم و خواهم داشت که شما ندارید و نخواهید داشت
من عشق به همتای خود دارم ولی شما همتایی ندارید که عشقی به او داشته باشید
خداوندا قسمت میدم که هیچگاه اجازه ندهید که قسمم را بشکنم و عهدمو فراموش کنم?قسمت میدم که همیشه مرا عاشقش نگاه داری
قسمت میدم که دیگر مرا در فراق دوریش نسوزانی
قسمت میدم که طلسم نفرین شده عشق را برای همیشه باطل کنیم و هر عشقی را برای عاشقش همیشه زنده نگه داری و کلمه جدایی رابرای هیشه از روی ذهنها پاک کنی
به امید روزی که هیچ عاشقی طمع جدایی معشوقش را نکشه آمین.



نظرات دیگران ( )

نه
نویسنده: احسان(پنج شنبه 87/1/29 ساعت 8:11 صبح)
نه از حاکم ،

نه از بادم ،

نه در بندم ،

نه آزادم ,

 نه من لیلاترین مجنون ،

نه شیرینم ،

نه فرهادم ,

 نه از آتش  ,

نه از برگم ,

 نه از کوهم ,

 نه از سنگم  ,

فقط مثل تو مسکینم ، فقط مثل تو دلتنگم

 



نظرات دیگران ( )

یکی بود، یکی نبود .
نویسنده: احسان(پنج شنبه 87/1/29 ساعت 8:10 صبح)
پنیرت را همیشه بو کن تا ببینی کی دارد گندیده می شود.

نظرات دیگران ( )

چگونه مشکل تایپ "ی" را در ویندوز 2000 حل کنیم؟
نویسنده: احسان(پنج شنبه 87/1/29 ساعت 8:8 صبح)

همانطور که می دانید شرکت مایکروسافت در راستای سیاست جهانی شدن کلیه محصولات خود، در ویندوز XP و ویندوز 2000 قابلیت ذخیره سازی و نمایش متون فارسی را پیش بینی نموده است. متاسفانه در نسخه ویندوز2000 یک مورد اشکال در شیوه نمایش اطلاعات فارسی به چشم می خورد. حرف "ی" که به صورت استاندارد می بایست با کلید D تایپ شود، معیوب بوده و در صورتیکه در وسط کلمه قرار گیرد به صورت "ی" آخر باقی می ماند و در حقیقت "ی" مکثوره عربی را نشان داده خواهد شد،  وکاربر مجبور است به جای فشردن کلید D کلید های Shift + X را فشار دهد تا حرف "ی" درست تایپ شود.

راه حل:
این مشکل مربوط به فونت های ویندوز2000 است و در نسخه بعدی ویندوز یعنی ویندوز
XP بر طرف شده است. برای رفع این مشکل شما می توانید فونتهای استاندارد ویندوز XP را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

نکته1: استفاده از Shift+X برای رفع مشکل "ی" ویندوز 2000 صحیح نمی باشد، زیرا شما در حقیقت "ی" عربی را می زنید که دو نقطه زیر آن است وکد آن متفاوت است و بعدا دچار مشکلاتی از قبیل جستجوی آن کلمه  در ویندوزی که فونتهای آن سالم است می شوید.

نکته2: هنگامیکه از "ی" استاندارد فارسی استفاده می کنید (همان کلید D) باید فایل خود را به صورت یونیکد ذخیره کنید، در غیر اینصورت برنامه ای که در آن تایب می کنید مانند Notepad آن را به "ی" عربی تبدیل می کند، که البته قبلا  به شما اخطار می دهد که بعضی از کارکترهای شما یونیکد است و از بین می رود.

توجه:
لازم به ذکر است که پس از نصب فونت های فوق کلیه فونت های بین المللی و استاندارد شما تصحیح گشته و اشکالات فارسی ویندوز 2000 بر طرف می شود. اما در مورد فونت های ایرانی که توسط شرکت های ایرانی تولید شده اند (مانند ترافیک، زر، تیتر و ... ) شما می بایست از خود آن شرکتها نسخه صحیح فونت را دریافت نمایید و یا اینکه با یک نرم افزار طراحی و ویرایش فونت اقدام به تعویض گلیف های مشکل دار نمایید.

طرز درست کردن فونتهای مشکل دار (برای کاربران پیشرفته):
برای درست کردن فونتهای مشکل دار باید کارکترهای زیر را با یک برنامه  فونت ساز در سر جای خود بگذارید و در غیر اینصورت ویندوز در صورت رسیدن به "ی" فارسی "ی" مکثوره عربی را که کد آن
FEEF است نشان خواهد داد.



نظرات دیگران ( )

ساخت پروفایل
نویسنده: احسان(پنج شنبه 87/1/29 ساعت 8:8 صبح)

چیزی که خیلی مهمه ولی ??? توجهی به اون نمیکنند. از منوهای یاهو مسنجر login را زده وmy profile را باز کنید.سپس creat/edit my profile را بزنید. بعد روی id مورد نظری که میخواهید پروفایلش رو درست کنید کلیک کنید.سپس Edit Profile Information رو بزنید.وبه این ترتیب موارد مورد نظر رو پر کنید. Real Name نام اصلی ـ Nickname لقب ـ Location در این قسنت ir یا iran رو وارد کنید. Age سن ـ Gender جنسیت - Marital Status وضعیت تاهل - Occupation شغل - در قسمت Display Email Address انتخاب می کنید که ایا ایمیل شما در پروفایل نشان داده شود یا نه. در قسمتهای بعد علاقه مندیها و اخرین خبرها در باره خودتان را بگزارید و همچنین میتوانید چند تا لینک مثلا لینک سایت خودتون یا وبلاگتون. اگر Designate this profile as an "adult profile" رو بزنید پروفایل شما به کسی نشان داده نمیشود. و اگر Add this profile to the Yahoo! Member Directory رو هم علامت بزنید پرو فایل شما وارد لیست Member های یاهو میشه که بعدا اگر کسی سرچ کرد پروفایل شما هم اگر مطابق با سرچ او بود به او نشان داده میشه. save changes رو بزنید. در قسمت Edit Picture عکس خود را میتوانید وارد پروفایل کنید.و در قسمت Edit Voice میتوانید صدا یا موزیک روی پروفایل قرار دهید. Change Page Colors هم برای تغییر رنگ پروفایل.



نظرات دیگران ( )

آموزش ساخت ایمیل برای چند تا از دوستان تازه کار
نویسنده: احسان(پنج شنبه 87/1/29 ساعت 8:8 صبح)

پس از نصب یاهو، آن را اجرا نمایید.

در صورتی که شناسه ی کاربری ندارید با فشار دادن دکمه ی Get a yahoo ID می توانید نسبت به ایجاد شناسه کاربری اقدام نمایید .

حال در این صفحه ی جدید first name را با نام کوچک خود و last name را با نام خانوادگی خود پر نمایید.

در قسمت Gender ، جنسیت خود را انتخاب نمایید (male برای مذکر و female برای مؤنث)

و در نهایت کد پستی خود را باید اعلام کنید .

در قسمت occupation عنوان شغلی را از فهرست مشاغل تعریف شده ، انتخاب نمایید .

اگر عبارت send me special offers from selected yahoo! Partners through yahoo! delivers علامت خورده باشد، یاهو مرتباً علامیه ها و پیام های تبلیغاتی در زمینه ی علاقه مندی های شما برایتان ارسال می کند .

پس از تکمیل فرم ، بر روی next کلیک کنید .

در این صفحه می توانید شناسه ی خود را از بین پیشنهادات یاهو انتخاب کنید.

در غیر این صورت در قسمت create my own شناسه ی جدیدی تعریف نمایید .

سپس در قسمت password ، کلمه ی رمز خود را وارد نمایید . در قسمت retype password کلمه رمز خود را تکرار نمایید . کلمه ی رمز شما حداقل باید از شش کاراکتر مجاز تشکیل شده باشد و دقیقاً نام و یا نام خانوادگی شما نباشد. استفاده از اعداد و حروف مجاز می باشد و نیز یاهو به بزرگ و یا کوچک نوشتن کلمه ی رمز حساس می باشد .

اگرRemember my ID and password را علامت بزنید ، شناسه ی کاربری شما در کامپیوتر ذخیره خواهد شد. اما در صورتی که از یک کامپیوتر به صورت مشترک استفاده می کنید، توصیه می شود که این عملکرد را غیر فعال نمایید.

پس از پایان این مرحله بر روی next کلیک کنید .

در این صفحه قسمت question we"ll ask را با سوالی از درون فهرست پر نمایید .

جواب خود به این سوال را در قسمت your answer وارد کنید .

تاریخ تولد خود را به میلادی در your birthday وارد کنید .

در قسمت Current Email address، نشانی فعلی پست الکترونیکی خود را وارد نمایید و توجه داشته باشید که این نشانه الکترونیکی نباید در دامنه ی yahoo تعریف شده باشد .

در صورتی که شما رمز عبور خود را فراموش کنید، سوال های این صفحه از شما پرسیده می شود و در صورت درستی پاسخ، کلمه ی رمز شما به آدرس پست الکترونیکی که در قسمت Current Email address وارد کرده اید ارسال می گردد .

در صورتی که شما از قبل هیچ پست الکترونیکی ندارید ، این قسمت را با یک آدرس نادرست و در دامنه ای دلخواه _جز یاهو _ پر نمایید .

اگر عبارت پایین این فرم را علامت بزنید، یاهو در کنارID برای شما Email نیز خواهد ساخت که آدرس آن به صورت زیر خواهد بود : ID @ yahoo.com

به جای عبارت ID نام کاربری خود را قرار دهید .

برای مثال : mygod111222@yahoo.com

حال next را کلیک نمایید .

در این صفحه کلمه ای که در قاب می بینید را در کادر بالا وارد نمایید .

سپسNext را کلیک کنید .

در صفحه ی بعد پیغامی مبنی بر طی مراحل ایجاد شناسه و موفقیت عملیات ظاهر می گردد.

در غیر این صورت باید نواقص کار، گام به گام رفع شود .

با فشردن دکمه ی finish به صورت خودکار به Ym بر می گردید.

برخی از مشکلاتی که می تواند برای شما در بخش ساخت شناسه ی یاهو ایجاد شود، عبارتند از :

1 ) تکراری بودن شناسه : در این مواقع چند شناسه را امتحان کنید تا یکی از آن ها پاسخ مطلوب را به شما بدهد یا اینکه از لیست پیشنهادی یاهو، یکی را به طور دلخواه انتخاب کنید .

2 ) کمتر از شش کاراکتر بودن کلمه ی رمز و یا استفاده از کاراکتر های غیر مجاز برای password : کلمه رمز خود را حداقل شش کارکتری انتخاب نمایید و از کاراکتر های غیر مجاز استفاده نکنید و نیز کلمه رمز نام و نام خانوادگی شما که در مرحله اول وارد کرده اید نباشد .

3 ) password ها مطابق ندارد : کلمه های رمزی که در دو کادر با نام کلمه ی رمز و تکرار رمز وارد کرده اید با هم مطابقت ندارند، دقت نمایید که کلمه ی رمز خود را باید عیناً در کادر retype password وارد نمایید.

4) Current Email address ایمیل را قبول نمی کند : ایمیل شما نباید در دامنه ی یاهو باشد و نیز توجه داشته باشید که عبارت های «.» و «@» را به درستی و در جای خودشان به کار ببرید.

5 ) اگر با Error مواجه می شوید و یاهو صفحات را برای شما باز نمی کند : اولاً اطمینان حاصل کنید که یاهو مسنجر را درست نصب کرده اید. ثانیاً اتصال اینترنت و سرعت رد و بدل اطلاعات را چک کنید .

ثالثاً مطمئن شوید که کامپیوتر شما ویروسی نیست . و رابعاً اگر از فیلتر شکن ها و port ها و Addressهای عبور از proxy استفاده می نمایید، در هنگام کار با یاهو، آنها را غیر فعال نمایید زیرا با Error های سری 900 دامین و سایت yahoo و Ym مواجه می شوید .



نظرات دیگران ( )

تولد
نویسنده: احسان(پنج شنبه 87/1/29 ساعت 8:8 صبح)
سال تولد من . یعنی خودم را تحویل گرفته‏ام !

نظرات دیگران ( )

<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
وطن فروش
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| مطالب بایگانی شده ||
بهار 1387

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
ایستگاه آخر بدون توقف
احسان

|| لوگوی وبلاگ من ||
ایستگاه آخر بدون توقف

|| اوقات شرعی ||